Integrazio hitzak oso definizio ezberdinak ditu gaur egun. Beti ulertzen da talde minoritario bat talde handian integratu behar dela, bere ezaugarri pertsonalak galduz, eta ahal den ehinean talde handiaren ezaugarriak bereganatuz, ahalik eta berdintsuen bihurtuz.
Ideia honek ezugarri propioetatik pertsonalitatea eraikitzearen kontra doa. Bakoitzaren bereizgarrietatik abiatuz errezago gertatzen da pertsona horren garapena soziala eta pertsonala.
Eskoletara ikasle asko heltzen dira hainbat gaigabeziekin: fisikoak, psikikoak, sentsorialak, ekonomikoak edo sozialak. Talde hau hezkuntza-behar berezidun ikasleak titulo pean agertzen dira, baina argi dago ezberdintasun handiak daudela batzuen eta besteean artean, eta, beraz, helmuga desberdinekin ere. Horregatik, metodo eta estrategia ezberdinak erabili behar dira.
Bi arazo daude: lehenengoa gaigabeziak aurkitzea eta, bigarrena, non, zelan eta noiz landuko diren. Kontu hauek konpontzeko bi aukera daude:
- Ikasleen ezaugarrietatik abiatuta taldetan ezberdintzea (gutxirarte egin ohi den bezala sexu ezberdintasunarekin).
- Taldean banan-banako tratamendua eskeintzea.
Honi buruzko informazio gehiago aurkitzea ez da batere zaila. Hala ere, interesgarriena "CONSTRUIR LA ESCUELA DESDE LA DIVERSIDAD Y PARA LA IGUALDAD" deituriko kongresuan idatzitako hau iruditu zait, "Necesidades educativas especiales e integración" delakoa hain zuzen ere. Zuzenean heltzeko klikatu testuaren tituloa.
Ideia honek ezugarri propioetatik pertsonalitatea eraikitzearen kontra doa. Bakoitzaren bereizgarrietatik abiatuz errezago gertatzen da pertsona horren garapena soziala eta pertsonala.
Eskoletara ikasle asko heltzen dira hainbat gaigabeziekin: fisikoak, psikikoak, sentsorialak, ekonomikoak edo sozialak. Talde hau hezkuntza-behar berezidun ikasleak titulo pean agertzen dira, baina argi dago ezberdintasun handiak daudela batzuen eta besteean artean, eta, beraz, helmuga desberdinekin ere. Horregatik, metodo eta estrategia ezberdinak erabili behar dira.
Bi arazo daude: lehenengoa gaigabeziak aurkitzea eta, bigarrena, non, zelan eta noiz landuko diren. Kontu hauek konpontzeko bi aukera daude:
- Ikasleen ezaugarrietatik abiatuta taldetan ezberdintzea (gutxirarte egin ohi den bezala sexu ezberdintasunarekin).
- Taldean banan-banako tratamendua eskeintzea.
Honi buruzko informazio gehiago aurkitzea ez da batere zaila. Hala ere, interesgarriena "CONSTRUIR LA ESCUELA DESDE LA DIVERSIDAD Y PARA LA IGUALDAD" deituriko kongresuan idatzitako hau iruditu zait, "Necesidades educativas especiales e integración" delakoa hain zuzen ere. Zuzenean heltzeko klikatu testuaren tituloa.